Hemma igen..

Nu har jag varit och handlat en jävla massa!

En present till pappa och en överaskning till bebbi, en jävla massa mat, shampoo, balsam och inpakning. Allt har jag slängt in i kylen/frysen och skafferi alldeles nyss.

Nu sitter jag här och dricker lite citron vatten det är så sjukt jävla gott speciellt med is i :P Ska ta och äta lite melon och nån segkaka nu :) Har ju inte ätit frukost än :P

Sen ska jag åka in till birsta igen för jag glömde ju självklart köpa halstabletter till bebbi och linsvätska till mej själv! dum som man är!

vill inte ut i detta väder igen! Bajs blåst!!


Ajja ska väl göra ett ryck nu så jag kan slänga ner min feta röv sen :p

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0