Jag har fått årets första fisk idag :P

Igår gjorde inte jag och bebbi många knop efter han jobbat klart. Vi for och käka pizza sen for vi till timrå med 850n sen for vi till conny sen for vi upp till skogen och hoppade i säng och själv sov man till typ 7 imorse! :O

Idag har vi varit ute och kört skoter :) Och fiskat och jag fick en fisk! :D Och min underbart söta lilla kusin maja börja grina då hon fick en fisk också ropa hon på min pappa :P hon är så söt lill tjejen!!  Har lite bilder som kommer upp sen men just nu ska jag gå och lägga mej i sängen och spela tv spel.. Bebbi ligger och snarkar i soffan, lill stackarn är helt slut efter en dunder förkyldning och skoter åkning.

Imorn ska vi kolla på en sak och sen ska vi upp till skogen för att fira pappa och maja som fyller år. Sen på kvällen äre fotbolls träning !! :D jiho!!

Bilder kommer sen som sagt har en skit fin bild på bebbis skoter :)

Ikväll vet jag inte vad som händer får väl se om älskling är lite piggare då han vaknar :)

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0