knaprar piller

Idag har jag inte gjort många knop! Spelat tv spel. diskat lite. Duschat och snorat och slemmat.

Sov mellan typ 14 och 16. Då hade jag tydligen lagt mej på telefon så jag blev livrädd då pappa ringde. Har sån sjuk huvudvärk och halsen känns som om jag har svalt en fotboll! Sen efter min lilla mini nap idag så då jag vakna hade jag skit ont i ena ögat och har det än! :S

Sen har vi haft åsens tjej här som visat en damsugare som jag vart jävligt sugen på den kosta bara 42 000 :O eller nått sånt.

Just nu sitter jag och kollar på american pie 2 sjukt länge sen jag såg den! :o

Bebbi är med bananen och andrea. jag kände inte lust eller ork att vara ute vill bara ligga i sängen och slöa.

Nä nu ska jag ta och kolla på filmen



Undra när man ska få göra denna då!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0