Moonlight

God morgon! Idag är jag ledig!! :D Sköönt! Jag ska träffa min lilla go sandra idag :) Sen ska jag också diska! :(

Har sån jävla huvudverk och halsen blir nog fan bara värre och värre men det kankse beror på att jag hostar mej igenom nätterna nu :(

Ajja. i helgen ska jag som sagt vara på sjukhuset och ha min praktik! :( blää!!  Men sista dagen på söndag och det ska bli så skönt!! Tur att det bara var två veckor för jag hade inte pallat fyra veckor! Absolut inget fel på folket där men det händer ju ingenting! :o Samma sak dag ut och dag in!



Idag ska jag ha mina brills på mej ;) Men då måste jag ha linserna också och dom sk aman ju egentligen inte ha om man är förkyld men sak samma! :P

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0