Morning

Igår vare ju praktik som gällde till halv 4! Efter det for jag hem och sen gjorde jag inte mycket på resten av dan. Skjutsade johan sen hoppa jag ner i sängen och öa mig.

Idag äre också praktik som står på listan börjar halv 2 och slutar halv 10 så jag missar träningen idag :( Bajs!!

Planer för veckan är:

Måndag: Skola 10.20 -  16,30 tror jag. Sen ingenting
Tisdag: Plugga, Träna kan äntligen börja eftersom jag är frisk nu! :)
Onsdag: Träna igen! Plugga
Torsdag: Träna, städa, diska
Fredag: Träna, betala räkningar, kanske åka upp till skogen
Lördag: Vara i skogen och köra skoter
Söndag: Vara i skogen köra skoter och njuta av solen om den vill vara uppe


Ajja nu ska jag ta och sätta mej i duschen.. Jag hatar att vi inte har badkar!




Sånt här på altan skulle inte va fel!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0