Sjuk!

Känner mej inte pigg och kry alls idag, var nog inte en sån bra ide att träna igår ändå, även fast jag bara stod i mål..

Idag så börjar jag min praktik på sjukhuset klockan 13. Ska bli spännade. Får se om jag hittar dit också :p haha.

Igår så låg vi bara och slöa i soffa hela dagen, jag ville ut och knäppa massa kort eftersom det var sånt fint väder men eftersom jag inte har nån fungerande cupefläkt i min bil så ville jag inte åka den och stefan ville inte köra mej så då blev det inge..

Men idag så får jag en ny och fungerande fläkt till bilen så snart har jag värme igen men blir en tusenlapp fattigare! Bajs!

Nä nu ska jag ta och kurera mej lite och sen ta och fika och fixa till mej.

Sandra<3Stefan



Fan av liten man va här :P Första bilden jag la in i bloggen någonsin :P

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0