Torsdag

Igår var jag och gymmade med lollo och sen åkte vi hem hit och kollade lite på tv och datorn :p

Idag klev jag upp 7 men vaknade 5 :o  Bebbi är ju så jävla sjuk så han andades skit högt så jag kunde inte sova..
Farmor och farfar kom hit runt tjugo i 8 tror jag imorse och jag kände mej riktigt duktig ställde mej fatikst och diska och bytte duk på bordet i tv rummet och greja klockan 7 på morron :O

Vi fikade lite då dom kom och sen lärde jag farmor och farfar hur man gör med datorn :) Dom har ju skaffat bärbar och grejer :P Sen följde jag med dom och handla massa mat, bord och en present till min pappa som fyller år på söndag.

Nu har jag vart på birsta en snabbis och hittade massa snyggt jag vill ha! Men åker ju till Sthlm snart så kan köpa de där nere ist :p

Nu ska jag ta och plugga lite och sen ska jag väl åka och titta då bebbi river hans nya 9-5a :) Är så roligt att sitta och titta då han jobbar för han blir så elak ibland :P


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0