tråkigt!!


Lista om mig

Är du uttråkad?
- Lite granna då!
Vem var den senaste du pussade? - Stefan så klart
Gillar du någon nu? - klart jag gör!
Vad gjorde du inatt? -  Försökte sova, spydde, hosta, snora, hade ont i halsen
Och i förrgår natt? - somnade på soffan
Vad gör du innan du ska sova? - duschar och borstar tänderna
Kan du prata med dina syskon om allt? - nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friade till dig? - Han frågade ju de då vi förlova oss?
Choklad eller glass? - Glass
Mjukis eller jeans? - Beror på vad jag är på för humör
Kängor eller gymnastikskor? - Inget av dom!

Tio fakta

Hemstad/ort?
- Sundsvall
Hårfärg? - Brun
Längd? - 162 cm :p
Frisyr? - I en hästsvans :p
Ögonfärg? - iceblue :P
Skostorlek? - 37-38
Brun eller blek? - Blek så klart:p haha nä men brun men inte för brun :p
Ålder? - 21
Födelsedag? - 18 november


Tio saker om ditt liv

Har du någonsin varit kär?
- Klart jag har!
Tror du på kärlek? - Jajamen
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - En jävla massa
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja tyvärr
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - jajamen
Har du någonsin älskat en kille utan att tala om de för honom? - tror inte de
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nä inte direkt
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - jajamen ;D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte kärlek men intresse i nån ;p


Tio saker

Kärlek eller pengar?
- Mycket kärlek men ännu mer pengar ;D
Cider eller öl? - på vintern cider på sommarn öl :D
Dag eller natt? - båda
One night stand eller förhållande? - Förhållande
Tv eller internet? - båda

Pepsi eller cola? - Inget av dom!
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - En vild hemma fest ;D
Färgfoto eller svartvita? - svartvita
Telefonkontakt eller face to face? - båda
Bilddagboken eller myspace? - inget av dom och inte facebook heller!

Tio har du någonsin...

Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut?
- Har adlrgi smitit ut :p
Har du någonsin velat ta livet av dig? - har säkert hänt att jag velat men jag är ju här idag eller hur :p
Har du någonsin gjort något du ångrar? - en hel hög!
Har du hoppat bungy jump? - nej men vill göra!
Har du någonsin varit med i en olycka? - Inte vad jag vet :p
Har du någonsin ätit en hel tårta? - nä!
Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Självklart!
Har du någonsin gått på bio ensam? - nä skulle aldrig göra de heller!
Har du någonsin gillat någon utan att det har varit ömsesidigt? - ja
Har du någonsin tyckt att världen suger? - Kankse inte världen men Sverige!

Tio känslor

Saknar du någon just nu?
- Jajamen
Är du glad? - nä förkyld!
Är du fundersam? - inte just nu
Är du uttråkad? - som fan!
Är du tysk? - haha nä :p men nått annat jävligt roligt har jag i mitt blod :D
Är du italienare? -  nä skulle inte tro de :p
Är du fransk? - skulle va ganska coolt att va de ;D
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - dom har inte ens gift sig :o
Gillar du någon just nu? - Jajamen!


Om dig

Hur mycket är klockan just nu?
- 12,45
Namn? - Sandra
Var bor du? - Maland
Hur många barn vill du ha? - 2
Vill du gifta dig? - nej, alla som gifter sig, skiljer sig!
Rullar du spaghettin eller skär du den? - inget av dom!
Har du ätit sushi? - nej och tänker aldrig smaka heller!
Favoritglass? - mjuklglass med nougat och vitchoklad sås på :D mums!
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Inget just nu :(
Humör? -Förkyld, slö, trött!


Fyra grejer.

Har du någonsin blivit jagad av polisen?
- jajamen
Har du en hund? - har två men en bor hos mor och far och den andra bor hos min bror! Saknar dom båda oerhört mycket och önskar jag kunde ha dom!!
Sover du helst själv eller med någon? - bror på vad jag är på för humör! :p
Tror du på spöken? - vem fan gör inte de? :o

Skulle du...

Skulle du vilja vara längre?
- kanske 5 cm :p
Skulle du vilja väga mer? - nej vill gå ner 5 kg
Skulle du vilja dricka dig full nu? - om mina förkyldbakterier försvinner då så ja!


Kan du

Kan du röra på öronen?
- klart jag kan med händerna
Kan du slicka dig på näsan? - klart jag kan ! XD
Kan du kolla i kors med ögonen? - ja ;D
Kan dina föräldrar lita på dig? - Det tror ja :p
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nä tror inte de :p ska vara om jag är jävligt tjurig då :p
Kan du vara på en fest utan att dricka? - klart jag kan men hatar fulla människor då jag är nykter
Kan dina vänner lita på dig? - Klart dom kan!
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - har gjort det en gång och vill göra det igen!
Är du sjuk nu? - ajjamen överallt!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har några? - klart jag kan!


Har du...

Har du några tatueringar? -
3 stycken och det blir en till snart :D
Har du några piercingar? - 4 i öronen och tre på andra ställen ;D haha Och blir väl 1 till snart sen äre bra :P
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ajjamen
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? - klart dom har!
Har du syskon? - 1 storebror!
Har du ljugit på någon fråga? - nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? - inte vad jag vet?

Har du ljugit idag? - har inte pratat med nån idag
Har du redan tröttnat på de här frågorna? - nä ge mej 70 till :p
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - självklart
Har du pussat någon som är två år äldre? - jajamen
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - jajamen
Har du haft ett förhållande med någon som är två år äldre? - jajamen


Vem

Vem älskar du?
- En hel hög personer! :p
Vem kan berätta allt för dig? - Dom som vill ;D

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0