tv spels nörd :p

Igår hade vi strömavbrott hur länge som hellst, så jag slog på new moon på datorn och vad gjorde jag, jo somnade som vanligt då jag ser den :P haha Bebbi väckte mig då han kom hem. Vi åkte och träffa mamma så hon fick bjuda oss på mat eftersom det inte gick att göra nått. :p Så vi åt på ögrillen mums.

Idag låter jag som en hes jävel som drucke whiskey hela livet! Och snorar mer än någonsin! :( Men imorn ska jag på praktiken iaf.

Idag ska jag plugga lite och spela tv spel :p

Önskar man kunde åka ut och knäppa lite kort men det är jag för sjukt för!

Ajja nu ska jag spela tv spel! :)


Jag vill ha!! Blir nog en sån innan sommaren skulle jag tro :)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0