söndag

Igår for vi och skjutsade martin och viktoria till härnö och vi träfade även på danne en sväng :) Sen på vägen hem börja ja må skit, huvudvärk, ont i nacken som en gris och halsen igen!!

Då vi kom hem slängde jag mig in i duschen och sen la ja mej i soffan och somna på typ 2 sekunder kändes det som, bebbi väckte mej och tyckte jag skulle gå till sängen ist så det gjorde jag ganska snabbt.

Har sovit skit i natt, svettats, frysit, snorat :(

Är typ vit i halsen :( Nu tycker jag att min bebbi ska vakna så jag slipper vara själv..

Idag ska vi åka upp till skogen igen för att fira pappa och maja då dom fyller år. :) Så då får jag tårta :P länge sen jag åt de nu tycker ja :P

Ajja lite bilder sen igår :)



tar sjukt lång tid att ladda upp bilderna då jag knäppt dom med digitalkameran..

Nu ska jag gå och väcka bebbi så han får ta hand om mej! Kan knappt röra min nacke! :O

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0